2024,04,19,23,51,54,00
اسباب بازی>پنج بازی کلاسیک ، جذاب و فکری در یک بسته مناسب برای کودکان 5 تا 10 سال

پنج بازی کلاسیک ، جذاب و فکری در یک بسته مناسب برای کودکان 5 تا 10 سال

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 902
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : بسته بازی Happy Chess

  • 5 بازی متنوع و زیبا تنها در یک بسته

  • بازی هایی که میتوان با این بسته ، انجام داد شامل :

  • شطرنج ، تخته نرد ، دومینو ، میکادو و چیکرز

  • با کیفیتی فوق العاده و متفاوت

  • دارای یک ورقه مقوایی که یک طرف آن صفحه شطرنج و طرف دیگر آن صفحه تخته نرد می باشد

  • شکوفا شدن استعداد کودکان

  • این بسته بازی میتواند باعث تقویت هوش کودک شما شود

  • هدیه ای بسیار عالی برای کودکان

شرایط گارانتی و ارسال
  • تاریخ اعتبار : 1 ماه پس از خرید
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
  • -------
  • این تخفیکس ، تحویل به صورت حضوری ندارد
  • هزینه ارسال به صورت پیک در تمامی تهران برای این محصول مبلغ 5 هزارتومان می باشد
  • لطفا پس از خرید پروفایل خود را به درستی تکمیل کرده تا در صورت ارسال ، مرسوله به درستی پست شود
  • جهت خرید این محصول به صورت عمده با دفتر تخفیکس تماس حاصل فرمایید
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات تخفیکس

قبل از توضیح در مورد این محصول ، ابتدا کمی از تاریخچه و نحوه اجرای این بازی ها را در زیر مشاهده کنید :

شطرنج :

شطرنج بازی دو نفره و فکری است که بر روی یک صفحه با 64 خانه سفید و سیاه به وسیله 32 مهره سفید و سیاه انجام می شود. برخی شطرنج را یک سرگرمی می دانند و عده ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هرچیز به توان و تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته است.

تخنه نرد :

در بازی تخته نرد هر فرد 15 مهره در اختیار دارد و زمین بازی نیز از 24 خانه تشکیل شده است. هر شخص با توجه به عددی که روی تاس نمایش داده می شود باید مهره های خود را حرکت دهد و کسی در این بازی برنده است که بتواند مهره های خود را زودتر از زمین بازی خارج کند. در بازی تخته نرد هر شخص باید مهره هایش را به شکلی حرکت دهد که با استفاده از آن ها مهره های حریف را بزند و یا راه را بر آن ها ببندد که این حرکات بستگی به تکنیک بازیکن دارد. البته خیلی ها بر این باورند که بازی تخته نرد به علت استوار بودن بر تاس یک بازی شانسی می باشد که باید گفت این تصور اشتباه است زیرا حرکت مهره ها نیز در پیروزی فرد نقش مستقیم دارد و فردی می تواند در بازی تخته نرد پیروز شود که از تکنیک بیشتری برخوردار است. و همچنین افراد تیز هوش که از تاسشان بهترین بهره را می برند می توانند حرف اول را در بازی تخته نرد بزنند. بازی تخته نرد یک بازی بسیار سریع و آسان می باشد که شما می توانید آن را با دوستانتان بصورت رودررو و یا آنلاین بازی کنید و از انجام آن نهایت لذت را ببرید.

دومبنو :

دومینو نوعی بازی است که به وسیلهٔ قطعه‌های مستطیلی کوچکی انجام می‌شود. یک دست دومینو معمولاً از ۲۸ عدد دومینوی مستطیلی تشکیل شده که هرکدام شامل دو مربع کنار هم هستند. روی هر مربع ۰، ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ یا ۶ نقطه وجود دارد.

دومینو یک بازی بسیار خوب و غیر قابل پیش بینی می‌باشد چون احتمال میرود که یکی از بازیکنان تنها یک دومینو داشته باشد تا بازی را به انتها برساند اما با بسته شدن راه ممکن است تمام بانک را برای پیدا کردن دومینویی که راه اورا بسته بردارد و دومینوی مورد نطر را پیدا نکند و دست اخر بازی را واگذار کند اما این احتمال هم وجود دارد که باشمردن دومینوها که در دست خود و بر روی زمین وجود دارد بتواند بازی راببرد که این کار عملی می‌باشد.

ميكادو :

میکادو یک بازی مهارتی است که نیاز به تمرکز و ظرافت در عمل دارد. برای این بازی باید همه چوب ها را در یک مشتتان نگه دارید و مشتتان را به صورت عمودی روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس به سرعت مشتتان را باز کنید و دستتان را عقب بکشید تا چوب ها به صورت نامنظم روی یکدیگر بر سطح بریزند. حالا بازی شروع می شود. شما باید با نهایت تمرکز و ظرافت چوب ها را یکی یکی بردارید بدون اینکه سایر چوب ها را حتی ذره ای تکان دهید. به نظر ساده می آید؟ گمان نمی کنم این طور باشد ... امتحان کنید! این بازی کمک بسیار زیادی به تقویت عضلات ظریف دست می نماید. حرکت برداشتن چوبهایی نازک نیاز به مهارت عضلات ظریف دست و هماهنگی چشم و دست دارد. مهارت هایی که در کارهایی ظریف مانند نوشتن و نقاشی کردن، رسم اشکال هندسی ظریف، نواختن سازهای موسیقی، ساختن مجسمه و یا سایر هنرهای دستی به کار می آیند. بنابراین با بازی میکادو می توانید استعداد های هنریتان را پرورش دهید!

چــِکِرز :

چــِکِرز (یا دام) گونه‌ای بازی فکری با تخته است. این بازی معمولاً با مهره‌های تخته نرد و بر روی صفحه شطرنج انجام می‌شود. بازیکنان حرکت‌هایی اریب با مهره‌ها انجام داده و با پرش از روی مهره حریف می‌توانند آن مهره را از دور باری خارج کنند .

چکرز در صفحه‌ی 8 در 8 مانند شطرنج بازی می‌شود. در این نسخه از بازی که بازی انگلیسی چکرز است، سیاه شروع‌کننده است. دو نوع حرکت در بازی وجود دارد. رفتن رو به جلو و گرفتن مهره‌های حریف. در حرکت رو به جلو، تنها می‌توان یک خانه در مسیر اریب حرکت کرد. همچنین این حرکت باید رو به جلو باشد. مهره‌های سرباز، به عقب برنمی‌گردند. شکل زیر حرکات ممکن رو به جلو را در ابتدای بازی نشان می‌دهد.

با خرید این بسته بازی ، می توانید تمام بازی های بالا را یک جا ، داشته باشید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت